søndag den 15. januar 2012

Hygge.

Hej mine skattebasser!


Håber i har haft en dejlig weekend, og jeg vil vædde med, at alle ville have ønsket den var længere! 


Ligenu er jeg alene, har lige spist aftensmad og nu bager jeg kage, mums køkkenet duuuufter fantastisk! Jeg har været sammen med forskellige venner i weekend og det har været skide hyggeligt. Idag var jeg ude og ride, jeg skridtede en lang tur med smukke og skønne Helene, det var rigtig hyggeligt, og vi fik snakket om rigtig meget! 
Det er noget af det, jeg elsker ved ridning, den måde man slapper af på eller bliver i så godt humør af! Det gør jeg i hvert fald. Hvis jeg er sur, hjælper det meget på mit humør at komme ud til den skønne hest. 
Skrev også lidt på min nytårstale, som skal afleveres på onsdag, puuuha. Tror ikke den er god....


Men jeg håber i har det godt. Og blogger igen, når jeg får tid. 


Kyyyyys, Olivia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar